نتایج کامل سوپر شوء راء 2 آپریل 2012 - WWE Super Show Raw 2012.04.02 Full Results

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

نتایج کامل سوپر شوء راء 2 آپریل 2012 - WWE Super Show Raw 2012.04.02 Full Results

 

 

 

» نتایج کامل ماندی نایت راء 2 آپریل 2012 :

بامداد سه شنبه اولین شوء دبلیو دبلیو ای پس از رسلمنیا برگزار شد و محل برگزاری این شوء نیز جائی به جز زادگاه د راک یعنی میامی نبود! بازگشت براک لسنر پس از 8 سال دوری از دبلیو دبلیو ای بدون شک مهم ترین اتفاق این هفته کمپانی بود که منجر به پایان استوری د راک و سینا شد. عدم حضور آندرتیکر و تریپل اچ در این شوء عجیب به نظر رسید تا شایعات مبنی بر حضور نیافتن این دو تا سال آینده جدی تر شود. در ادامه مطلب، نتایج کامل سوپر شوء این هفته برای شما آماده شده است.







پروموی ابتدای شوء:

در ابتدا، در لاکرروم جان لورینایتیس و تیم او در رسلمنیا دیده میشوند که وی کمی برای آنها صحبت کرد و گفت: از قدرتی که به دست آوردید، سوء استفاده نکنید! سپس وی مسابقه ای سه نفره برای کمربند ایالات متحده را مشخص کرد که سی ام پانک به اتاق آمد و جانی را یک غول جعبه توصیف کرد! سپس جانی یک بازی بر سر تایتل برای او در مقابل مارک هنری را مشخص کرد و در پایان لورینایتیس، ورود به دورانی جدید را به پانک تبریک گفت! پس از زدن آتش های معروف راء، موزیک د راک در آرنا زده شد و وی با دریافت ریکیشن خوبی از هواداران وارد رینگ شد. شعار های "Thank You Rock" و سپس "Boots To Asses" آرنا را پر کرده است! راک آماده شروع کردن صحبت های خود است که تماشاگران مجددا شروع به دادن شعار "You Still Got It" میکنند. راک گفت: بعد از شب قبل، راک بالاخره به خانه بازگشت! وی پس از نشان دادن بازو های خود، از جان سینا تشکر کرد که یونیورس به شدت، سینا را بووو کردند!! مجددا شعار "Cena Sucks" این بار بدون "لتس گو سینا" آرنا را فرا گرفته است. راک مجددا از سینا تشکر کرد و گفت: او این اجرا و فضا را برای من به وجود آورد و از وی ممنونم. باز هم شاهد بووو تماشاگران هستیم! راک ادامه داد: من یک قهرمان مردمی هستم اما این فقط آغاز راه است. تماشاگران با گفتن کلمه "Yes" خوش حالی خود را اعلام میکنند. راک گفت: یک چشم اندازی دارم و آن هم این است که یک روز قهرمان تایتل WWE باشم! تماشاگران مانند دیوانه ها رفتار میکنند و Yes، آرنا را پر کرده است. راک نیز با گفتن If You Smellllll ... What The Rock Is Cooking به کار خود پایان داد.

مسابقه اول: تریپل ترت مچ .......................................... برنده مسابقه: سانتینو مارلا
» این مسابقه که بر سر عنوان ایالات متحده برگزار شد، میان مارلا، جک سواگر و دالف زیگلر انجام شد.
درگیری میان زیگلر و سواگر شدت یافت و مارلا هم با استفاده از این، با اجرای یک کبرا روی سواگر قهرمان ماند!
» پس از پایان بازی، مارلا در حال خوش حالی بود که زیگلر و سواگر به او حمله کردند و سانتینو هم به سمت استیج آرنا رفت و زیگلر و سواگر نیز به دنبال وی رفتند تا اینکه وقتی به آنجا رسیدند، برودس کلای ظاهر شد و تماشاگران وی را به شدت تشویق کردند. زیگلر و سواگر هیچ یک نتوانستند در مقابل کلای کاری از پیش ببرند و در پایان کلای و مارلا شروع به رقصیدن و درآوردن حرکات عجیب و خنده دار کردند!


مسابقه دوم: لورد تنسای در مقابل الکس رایلی ................... برنده مسابقه: لورد تنسای
هدبات های پشت سر هم و اجرای یک اسپاین باستر تماشایی موجب شد که داور، زنگ بازی را به صدا دربیاورد.
» پس از پایان بازی، تنسای یک چیزی را به داخل دستش پرتاب کرد و دستش را روی سر رایلی فشار داد!


مسابقه سوم: سی ام پانک در مقابل مارک هنری ................ برنده مسابقه: مارک هنری
هنری، پانک را به بیرون رینگ پرتاب کرد و پانک با قانون کانت اوت بازی را واگذار کرد اما همچنان قهرمان تایتل باقی ماند.
» پس از پایان بازی، هنری با عصبانیت یک ورلد استرانگست اسلم در بیرون رینگ روی پانک اجرا کرد و او را ناک اوت نمود. سپس جان لورینایتیس و دیوید اوتانگا برای چک کردن وضعیت پانک وارد آرنا شدند و در همین لحظه کریس جریکو در میان تماشاگران دیده شد که به سمت رینگ آمد. جریکو گفت: دیشب، پانک در یک بازی کلاسیک، من را برد و حالا برد او را میخواهم با یک نوشیدنی جشن بگیرم! در دست جریکو یک ویسکی بود که همه را بصورت پانک پاشید. پانک ثانیه هایی بعد بلند شد و سرفه میکرد. سپس جریکو یک بطری دیگر برداشت و شروع به سرزنش و تمسخر خانواده پانک کرد. در پایان، وی این بطری ویسکی را هم روی سر پانک خالی کرد و پس از لحظاتی ایستادن بالای سرش، شروع به ترک آرنا کرد!

پروموی شیموس:
در ادامه و پس از پخش صحنه هایی از مسابقه سنگین وزن شب گذشته، تم سانگ شیموس زده شد و او با کمی بووو وارد رینگ شد اما ناگهان موزیک آلبرتو دلریو، کار او را قطع کرد و دلریو همراه با ریکاردو رودریگز با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد. نکته جالب این بود که تماشاگران، دنیل برایان را نیز تشویق میکردند!! شیموس گفت: تماشاگران میخواهند بدانم که من به صورت چه کسی لگد میزنم نه اینکه حرف بشنوند! دلریو پاسخ داد: لورینایتیس یک مسابقه در اسمکدان این هفته برای من مقابل تو مشخص کرده است که در صورت برد، نامبر وان کنتندر خواهم شد! موزیک دلریو زده شد و وی میکروفون را انداخت و قصد ترک رینگ را داشت که شیموس یک بروگ کیک به وی زد!


مسابقه چهارم: کودی رودز در مقابل کوفی کینگستون ............. برنده مسابقه: کوفی کینگستون
بازی در جریان بود که ناگهان موزیک بیگشو زده شد و قهرمان جدید تایتل بین قاره ای وارد آرنا شد و ویدئویی از حرکات شرم آور رودز را نشان داد که در آن ناک اوت شدن وی در رسلمنیا شب قبل پخش شد و رودز هم در حال تماشای این صحنه ها بود که ناگهان ترابل این پارادیس را از کوفی دریافت کرد و پین شد.


مسابقه پنجم: د میز در مقابل زک رایدر .............................. برنده مسابقه: د میز
» پیش از آغاز بازی، ایو تورس در رینگ حضور پیدا کرد که تماشاگران با شعار Hoeskie از او استقبال کردند! وی گفت: من لحظه رسلمنیای خود را دیشب داشتم. سپس کمی درباره قدرت لورینایتیس صحبت کرد تا اینکه تماشاگران رایدر را صدا نمودند!
میز به راحتی و خیلی کوتاه موفق شد با اجرای اسکال کراشینگ فینالی کار را تمام کند.

پروموی جان سینا:
در مین اونت شوء تم سانگ جان سینا زده شد و او با بووو شدید تماشاگران پذیرایی شد! وی به رینگ آمد و درباره مسابقه دیشب گفت: هرگز فکر نمی کردم که ببازم اما هیچ بهانه ای نیست و از هواداران غذر میخواهم. قهرمان واقعی باید انعطاف پذیر باشد که در اینجا تماشاگران شروع به سر دادن شعار "You Are a Loser" کردند. سینا ادامه داد: بالاخره یک روزی من به شما حمله میکنم که تماشاگران یک صدا "Yes" گفتند! سینا ادامه داد: چنین اتفاقی، هیچ وقت نمی افتد! سینا، شکست را قبول میکند و از MGK تشکر کرد که در میان تماشاگران نشسته است. سینا قصد صدا کردن راک را دارد اما تماشاگران "براک لسنر" را تشویق میکنند!!! سینا پس از کمی مکث، از راک دعوت کرد که به رینگ بیاید. وی گفت: من به راک احترام می گذارم و لقب بزرگترین سوپراستار را به او میدهم. شعار " We Want Lesnar" آرنا را پر کرده است و سینا هم گفت: Yes، این را مدیون دنیل برایان هستم! تماشاگران، برایان را تشویق کردند و سینا هم کمی مکث کرد. سینا میخواهد به راک تبریک بگوید که ناگهان تم سانگ "براک لسنر" زده شد و تماشاگران مانند دیوانه ها رفتار میکنند! لسنر با کمی تاخیر بالاخره به استیج آرنا آمد و آرنا به مرز انفجار رسیده است! وی به رینگ خیره شده و سپس به سمت آن حرکت کرد. لسنر پس از زدن دوری به سمت رینگ رفت و سینا هم وی را تشویق کرد و لسنر وارد رینگ شد و سینا دستش را برای دست دادن با براک دراز کرد که ناگهان لسنر دست وی گرفت و یک F5 تماشایی اجرا کرد. شوء با خوش حالی بی حد تماشاگران و بالا رفتن لسنر از گوشه رینگ به پایان رسید!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب: نتایج کامل سوپر شوء راء 2 آپریل 2012 - WWE Super Show Raw 2012,04,02 Full Results,ساعت 10:25  توسط محمدصابر مشایخی